du är bra

Det är inte klokt vad du är bra
du får mig att gråta varje da

Och inte förstår jag vad som hände?
det var ju så säkert det jag kände!

Ska allt bara vara slut nu?
Det skulle ju vara vi två ju...

Och slottet och barnen
som räckte för hela fotbollsplanen?

Och den där ballongfärden du siade,
det var ju vi som flög och du friade

Och du sa ju att jag kommer bli din igen!
Varför, om du bara går och ändrar dig sen!?

Det är inte klokt vad du är bra
Du får mig att gråta varje da!


Men ändå, jag tycker du är fin
ville bara vara din...

image10

Kommentarer
Postat av: Syster A

Gör ont i kroppen när jag försöker dela ditt onda, men jag tar det så gärna för att bespara dig från att bära hela själv. Kram på dig lillstrumpan!

2007-08-18 @ 17:10:25
Postat av: Karin

Tack Syster Yster, du är snäll du. Kan jag få din bebis? Hehe :P
Men tack, ska försöka mig på använda boken snart också - men den hjälper ju inte så bra för just detta dock.
Kram!

2007-08-18 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0