låta det kastas rakt ut

åtminstone kunde jag känna hans känslor
åtminstone kämpade han öppet och galet för det han ville ha
åtminstone var hans tårar lika många som mina
åtminstone visade han att våran krossade kärlek överskuggade allt annat
åtminstone att livet och jobbet fick läggas åt sidan för en stund
åtminstona sjönk han till samma bönande och beende nivå som jag
åtminstone var han lika förkrossad som jag
åtminstone var han lika sårad
åtminstone var hans hjärta lika krossat

åtminstone så älskade jag honom nästan lika mycket som dig
åtminstone trodde jag inte på våran framtid såsom på din och min

när du gick ifrån mig
hur skulle jag inte kunna hata dig lika mycket?
image2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0